Saturday, March 26, 2011

jom baca yasin





setelah sekian lama di kampung akhirnya salah seorang BFF aku balik kampung..rindu teruk ko wey pkaaaa!!! mula-mula self confident aku turun merundum nak pegi dia jemput aku gi umah die..kalo ikotkan kira family die dgn aku dah mcm family aku sendiri..memang aku jenis tak malu..family die pula gila happening..huhu..sayang mereka..kenapa aku takut?? takut kalo Cik Siti Nur Syaffiqah pula terasa dengan kata-kata aku yang melepas sedangkan ta di maksudkan..ish..tapi kerana merindui sahabat handai ku ini..aku pergi juga dengan perasaan takutt...ish..aku baca punya baca..makanan juga aku tengok..diam ta diam 3 kali aku tambah..amik hati mak kononnya...hehehe..law nak tahu setiap kali aku datang uma die ni nak raya..sup la jadi hidangan..kan jaz...hehehe..tp ta pe..sodapp sbb chef wan yasin masak..sayang ayah..hahahaa..akhirnya pertemuan aku bersama si dia berakhir dengan baik..take care pka..chayook abis belajar mcm saya.................


No comments: