Saturday, March 26, 2011

sukan sekolah

STADIUM BATU PAHAT (jom nyanyi lagu Negaraku)

ahahahahahhaahh..eh nape aku gelak? sedangkan waktu ini aku sebak..sebab..rasa rindu plak waktu sekolah..ish..tu lah blajar ta nak pandai-pandai.. law ta boleh join dieorang sukan..ish2...waktu aku sekolah olahraga MSSD la je yang aku ta penah intefrem. yang lain semua aku n geng sapuuuuu! hahaha..menang tak gak..walaupon ta menang sangat..bnyak gak la aku punya medal..



 hahahah..gelak penuh bangga..tak baik2..ish2..adoi..nak lariii..nak melontar..macam sekolah2 dulu...nak jadi olahragawati lagi..dulu aku pegang tahta Pelajar Terbaik Kokurikulum dr darjah 6 dan sampailah tingkatan 5..sbb ta pandai macam kakak aku selalu dapat no1 dlm kelas..adik aku dua-dua dia dapat..ish...

Piala sebagai Tokoh and Olaragawati  (ada banyak lagi mana tah)


berbalik pada tajuk..Sekolah Syed Isa mengondol semua pingat emas mahupun piala pusingan.kira macam sukan ni die yang punyalah..ish2..walaupon adik aku tak menang pingat..dia tetap menyumbangkan markah kemenagan untuk sekolah dia..tak pe adik..cuba lagi...chayoook!!


wajah dikala mahu pergi bpmall tetapi..

kene pergi padang

malu sebab aku rasa over sgt kt padang ...

No comments: