Thursday, March 24, 2011

MANN bollywood story


sedih gila lagu ni..i like i like..papa..i miss u..even baru satu hari aku untuk melupakan kau (TT)..cerita ni memang dah sekian lama..waktu aku kecik lagi.gila kaw best cerita nih..hari ni aku tengok balik kat siaran astro  mustika 133 (B4U-bollywood for you).aku tak tukar lain wey..meh aku cite skit cerita ni sape yang tak tengok. pelakon AMIR KHAN n pelakon pempuan ape tah. tiba-tiba tak ingat plak. takpe abaikan. Amir ni playboy usha si pempuan sewaktu naik cruise. pastu bercinta-bercinta. si pempuan xcident sewaktu perkhawinannya..tapi si lelaki masih mencarinya..rupanya si pempuan sudah lumpuh dan membuat keputusan menjauhkan diri dari semua ni..tapi..si lelaki mencintainya seikhlas hati..lalu menerimanya seadanya..lalu mengawininya..kalaulah seluruh lelaki dalam dunia macam ni. aman dunia..tiada pergaduhan..kan kan kan??

No comments: