Monday, April 4, 2011

anak cikguuu adik cikguuu



letih menunggu

aku lah orangnya. aku anak cikgu malah adik juga. ye aku di lahirkan dari keluarga yang sangat sederhana. ibu dan ayah aku serta kakak aku seorang guru. ibu dan ayah ajar di sekolah rendah sebagai cikgu mathematic sama juga dengan kakak aku tapi dia sekolah menengah. that why aku good in math. math je la. lain. haram. hahaha.

apa yang seronok jadi anak cikgu ni?

  1. kita lebih perhatian dalam subjek yang mak bapak kita ajar tuh.
  2. dalam pape hal kita di beri keutamaan.
  3. dapat makan makanan lebih ERT
  4. dapat tukar markah kita senyap-senyap.hehe
  5. jarang kene marah dengan cikgu lain.
apa yang tak seronok jadi anak cikgu?

  1. dalam pape masalah mak bapak kita dapat tahu cepat
  2. kene jaga itu ini lebih sikit
  3. susah nak dapat biasiswa
  4. susah nak shopping.huhu
  5. kene tunggu n pergi kedai buku selalu
  6. macam-macamlah.

macam ni lah law mak dengan kakak saya shopping buku


No comments: