Tuesday, April 12, 2011

jom jadi cikgu


Hahahah (ada tak gelak seorang guru tak?)..hehehe..koya mu jaja..malam tadi untuk pertama kalinya aku berpeluang menjadi seoramg guru..kenapa aku cakap seorang guru? sebab aku sorang tak berdua..guru kan tanda kertas..aku pon dapat tanda kertas..sebab tu seorang guru..pe aku merepak ni? hahaha. aku tanda kertas 2 matematik weyyy.. selalu tanda objektif je..senang..kertas 2 beb..susah...nak bagi markah semua..bagi seorang nurse susah..hehehe.. (hek eleh jaja ko ni kecoh r..dapat tanda kertas je..bukan mengajar..bukak kelas ke kan..) ade aku kisah..blog aku..suka r nk ckp pe..nak luahkan pe..huhu!

kenapa aku updated blog mcm ni..sebab ade stalker yang sikit2 pggil aku "minah nurse" "nurse xde bahasa" "nurse..nurse..nurse" "s*** u! ingat bagus sangat!!

p/s : jangan mmenghina pekerjaan seseorang itu jika pekerjaannya rendah lebih dari anda..:)

1 comment:

JQ said...

betul 2..kte jgn menghina pekerjaan org lain. Kerja tggi2 pun lom tntu berjaya or bhagia dunia akhirat...=)