Saturday, April 2, 2011

Hoki bawah 12 Tahun

camera nokia xpress music 5800 only

si gila tiada pekerjaan

setelah 3 tahun aku meninggalkan sekolah, aku tidak lagi jadi ahli sukan..serius rindu teruk nak maen bola weyyyy.. ta kisah la bola pe pon..semua aku mainnn..tapi aku ta de la teror sgt..sekadar wat menyibuk kat dlm gelangganag..hahahahahaha..pendekkan ceritalah..aku ni bukan suka sangat wat karangan pnjg2..hehehe..memandangkan aku tgh cuti aku sgt la boring asyik duduk uma..jadi bibik..lalu....pada hari isnin 28 mac lalu..aku telah berlagak gaya seperti seorang budak sekolah berumur darjah 6 dengan memegang kayu hoki sendiri..gila..semua mata tertumpu kat aku..aku ikut ibu hantar pasukan hoki bawah 12 tahun Zon Semerah..mereka ingat aku salah seorang pemain Zon Semerah..gilaaaaa...muka tua ni ta nmpk ke...dah semua tnya...aku umo bape..aku gelak je dgn mak aku...hahhahaa....

wajah orang tua perasan kecik.

hari pertama je jd kanak-kanak..hari kedua..aku jd mcm seorang guru pula..hehehehehe...asal permainan je aku masuk gelangggang..tp yang sgt teruja..mereka main kat gelanggang yang bertaraf dunia..aku pon ta penah lg main kt situ..gila..dieorang adakan pertandingan kt UTHM Batu Pahat.. aku jakun gila bila tgok air pancut membasahi padang tetiba..hehehhe..


ni waktu air pancut!

akhirnya, Zon Semerah menang menjadi Juara..bestnya waktu tu..mcm aku yang main...seriuss...aku lariii dapatkan penjaga gol yang sgt peka untuk Penalty..luv uuuuu!!!!!!!!!!!!!!

saya tahu saya tak cantik mcm awak


No comments: