Wednesday, April 6, 2011

ibu dan facebook



Di renung-renungkan video ini. adalah sikit kaitan dengan ibu aku. huhu. sebelum itu " IM SORRY MOTHER" story mory bout u in my blog. hehe..

Nak di jadikan cerita. my mother tidak beberapa pandai bab-bab internet ni. Yang beliau tahu on OUM , Berita , Surat Khabar, Kementerian Pendidikan itu je dia tahu. tapi di sebabkan anak beranak semua ada facebook dia pon nak juga. Mulanya sebab ayah ada facebook. kira cemburu beliau menyuruh kakak aku buatkan dia email and facebook.

mula-mula aku tengok dia tak adalah nak ketagih sangat dengan facebook ni. tapi setelah jumpa rakan-rakan lama semakin galak dia dengan facebook. buat reunionlah, bershopping dengan rakan-rakan. i think that cute sebab mengalahkan yang muda-muda. hehe. ni beliau minta pula buat twitter. aisshh..ibu..ibu..

ibu yang sangat moden. i love my mom!

p/s : biarkan ibu-ibu @ ayah-ayah anda mengecapi dunia mudanya semula. sebab dulu mane ade facebook. myspace plak banyak matpit and budak skulah. hehe.. sebagai anak kita hanya berdoa akan facebook tidak merosakkan segala-segalanya...:)

No comments: